This topic wont leave page 1
zinnigs is niet zozeer zinnig als het woord zinnig word op gevat alszijnde wat deze zin is, zinnig, niet zinnig, maar het voldoet aan de karakteristieken van een zin, en is alsmede zinnig, zinnig is ook deze post, want doormiddel van iets zinnigs te posten word die narutofiel van een override aan zijn behoefte tot iets zinnigs beschikt, zinnig voor hem. en zoals iedereen het zogeheten spreekwoord al kon voor jezus cruijf, elk nadeel heeft zijn voordeel. zo ook roken, ik krijg tenmisnte geen rsi. hetgeen dus ook weer zinnig is, net zoals deze post.
wat een onzinnigheid, vreemd, met al die zinnen.
daar snapte ik nou echt meer niks van na de eerste paar worden he :icon32:corsair wrote:zinnigs is niet zozeer zinnig als het woord zinnig word op gevat alszijnde wat deze zin is, zinnig, niet zinnig, maar het voldoet aan de karakteristieken van een zin, en is alsmede zinnig, zinnig is ook deze post, want doormiddel van iets zinnigs te posten word die narutofiel van een override aan zijn behoefte tot iets zinnigs beschikt, zinnig voor hem. en zoals iedereen het zogeheten spreekwoord al kon voor jezus cruijf, elk nadeel heeft zijn voordeel. zo ook roken, ik krijg tenmisnte geen rsi. hetgeen dus ook weer zinnig is, net zoals deze post.