Compile Problems (split from sticky - resolved)
Posted: Thu Jan 29, 2009 7:06 pm
Hi everyone
I newbie with q3radiant. I try to make a simple room and compiled with Q3build.
This work Ok at the first time.
But then I modified the texture of the wall and I try to compile. But happens this:
Any idea ?
Advanced thank you
kiko
I newbie with q3radiant. I try to make a simple room and compiled with Q3build.
This work Ok at the first time.
But then I modified the texture of the wall and I try to compile. But happens this:
C:\Archivos de programa\Quake III Arena>"C:\Archivos de programa\Quake III Arena
\Tools\q3map.exe" -vis "C:\Archivos de programa\Quake III Arena\baseq3\maps\T4.b
sp"
Q3Map v1.0e (c) 1999 Id Software Inc.
---- vis ----
reading C:\Archivos de programa\Quake III Arena\baseq3\maps\T4.bsp
************ ERROR ************
Error opening C:\Archivos de programa\Quake III Arena\baseq3\maps\T4.bsp: No suc
h file or directory
C:\Archivos de programa\Quake III Arena>"C:\Archivos de programa\Quake III Arena
\Tools\q3map.exe" -light "C:\Archivos de programa\Quake III Arena\baseq3\maps\T4
.bsp"
Q3Map v1.0e (c) 1999 Id Software Inc.
----- Lighting ----
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/shaderlist.txt
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/base_button.shad
er
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/base_light.shade
r
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/base_trim.shader
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/base_floor.shade
r
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/base_wall.shader
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/base_object.shad
er
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/base_support.sha
der
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/common.shader
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/gfx.shader
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/gothic_floor.sha
der
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/liquid.shader
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/menu.shader
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/models.shader
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/sky.shader
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/organics.shader
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/gothic_block.sha
der
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/gothic_light.sha
der
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/sfx.shader
Unknown surfaceparm: "nomipmaps"
Unknown surfaceparm: "nomipmaps"
Unknown surfaceparm: "nomipmaps"
Unknown surfaceparm: "nomipmaps"
Unknown surfaceparm: "nomipmaps"
Unknown surfaceparm: "nomipmaps"
Unknown surfaceparm: "nomipmaps"
Unknown surfaceparm: "nomipmaps"
Unknown surfaceparm: "nomipmaps"
Unknown surfaceparm: "nomipmaps"
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/gothic_trim.shad
er
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/gothic_light.sha
der
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/ctf.shader
entering C:/Archivos de programa/Quake III Arena/baseq3/scripts/skin.shader
reading C:\Archivos de programa\Quake III Arena\baseq3\maps\T4.bsp
************ ERROR ************
Error opening C:\Archivos de programa\Quake III Arena\baseq3\maps\T4.bsp: No suc
h file or directory
C:\Archivos de programa\Quake III Arena>pause
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Any idea ?
Advanced thank you
kiko